Tuesday, June 3, 2008

Tinju Sukan Otai


Dua tiga hari ni aku busy sikit. 2 pasal aku x up date cite kat sini.... sekarang ni kat tempat study aku sibuk dengan sukma...budak tinju dan judo tido kat asrama aku...sekarang ni x pelik bagi aku dan mmber aku tengok org bergaduh. setiap masa diorang bergaduh. pagi bergaduh, malam bergaduh. x ada sapa nak marah pun diorg bergaduh....bukan bergaduh betul2 tp diorang tgh berlatih...heeeee

Tp aku tgh diorang berlatih mcm bergaduh betul2 tu. yang aku nak bangga plak...budak tinju Pahang mejoriti budak kampung aku...mmg terbuktilah budak kampung aku otai2. ko tgk aku pun dah otai...heeee. baguh gak mcm 2 daripada dia gaduh x tentu pasal baik di masuk sukan tinju..sekurang-kurangnya dapat gak mengharumkan nama negeri dan negara....

Tp aku nak cite sikit kat korang ni, budak kampung aku kalau kat Pahang ni kira hebatlah dengan gengsterisme ni. gi kat mana pun mesti ada org kampung aku yang otai la. tu pasal klau aku gi area Pahang aku x risau. comfirm ada org back up nya....

Aku cuma nak pesan sikit je la...otai mcm mana pun x ada gunanya. sekarang ni bukan mcm zaman dulu2. sapa kuat boleh memerintah negeri. boleh jadi raja...kalau otai bodoh2 ni orang x respect. x kemananya....x kan nak otai sampi ke tua. abis cuba korang fikir balik apa kesudahan kalu otai tp bodoh....bagi korang otai gak tp pandai. lain klau otai tp pandai ni...ada faedah gak nye kepada negara. selalunya otai tp pandai ni x kacau org tp jgn kacau dia...jgn cuba dicolok sarang tebuan bahaya bro....

kesimpulannya jd otai bodoh x guna satu sen pun. baik cari ilmu bina masa depan yang cemerlang...hidup pun bermakna..klau otai sangat masuk la sukan yang boleh menguji keotaian anda. contoh sukan tinju td. baru ada faedahnya...fikir2 kan la

1 comment:

Anonymous said...

oo ni otai yg penuh ilmu di dada la ni ek haha