Sunday, June 1, 2008

Realiti kehidupan

Kehidupan adalah situasi yang mesti kita lalui...bagi gua kita hidup hanyalah untuk menyelesaikan masalah. bagi benda yang hidup mesti mempunyai masalah. orang gila pun sebelum jadi gila mesti banyak masalah sebab 2 dia gila... aku agak2 je...heeee...cuba korang fikir pernah x korang x ada masalah. mesti x pernahnya. kalau x ada korang mesti gile...

Masalah yang biasa adalah masalah kewangan. hujung bulan je x cukup duit, ni bagi org makan gaji la. kadang2 bagi org yang sedang ingin bercinta pula lagi banyak masalah. ngorat x dapat la. dah jumpa calon sesuai calon 2 x nak kat kita la..mula la menonggeng x tentu hala. he3. gua x la mcm 2. gua awek x nak, gua bla je...cara ape gua...banyak lagi masalah korang carilah sendiri. gua cite pasal ni bukan ape gua pun jiwa kacau la ni... mcm2 masalah...tp semua masalah gua undercontrol...boleh settle punya..tp kadang2 gua x leh tahan gak.....

Oleh itu bagi yang manusia normal seperti gua, masalah mcm mana pun jgn fikir pendek. jgn bunuh diri plak. ingat tuhan bro..banyak cara lain yang boleh kita buat...

Bagi yang ada masalah yaang nak kongsi masalah dengan gua boleh hantar masalah anda kepada gua. gua boleh cuba tolong...korang tau x org yang paling banyak masalah kat dunia siapa? lu pikir la sendiri. sengal betul korang ni. soalan simple mcm ni pun x leh jawab. x pe la gua bg jawapan. jawapan dia konselor. korang tau x konselor 2 pe..ko rang cari la sendiri.betul x ckp gua. dia pun dah banyak masalah pas2 dengar masalah org...boleh gila dibuatnya...gua pun dah ngantuk ni bro..Nanti melalut plak gua karang..esok plak gua sambung ek....

1 comment:

Anonymous said...

yeke awek xnk lu blah haha..lu pk la sendiri